Brand Finance консалтинг компаниясы ең қымбат әлемдік брендтердің жылдық рейтингін жариялады. 500 компанияның тізімінде Amazon компаниясы алғаш рет көш бастап тұр. Бұл бренд бір жыл ішінде 42%-ға қымбаттап, тізімдегі екі позицияға көтерілді. 2018 жылы Amazon брендінің құны 150,8 млрд долларға бағаланып отыр, деп хабарлайды Baq.kz ақпарат агенттігі «Капитал» басылымына сілтеме жасап.
Сонымен қатар, ондыққа Samsung, Facebook, AT&T, Microsoft, Verizon, Walmart және ICBC компаниялары енді.
Brand Finance 1996 жылы Лондонда құрылған және брендтердің капитализациясын бағалайтын әлемдегі жетекші тәуелсіз консалтингтік компания болып табылады. 2018 жылғы жаңа тізімге әлемдегі 500 ірі компания ұсынылды.
Дереккөз: Baq.kz