Астанада жыл сайынғы «Ұлттық ұстаз: білім беруді трансформациялау көшбасшылары» форумы өтіп жатыр, онда 300-ден астам білім беру көшбасшылары Қазақстанда білім беру ұйымының жаңа үлгілерін енгізу тәжірибесін талқылайды, деп хабарлайды Kazinform.
Форум мұғалімдер мен оқу орындарының басшылары үшін есеп беру кезеңі болды, олар бір жылдағы жетістіктерін көрсетіп, тәжірибесін бөлісті.
«Ulttyq Ustaz Acline Academy осымен үшінші жыл мектепке дейінгі, орта және техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарын трансформациялау бойынша жұмыс жүргізуде. Қазіргі уақытта Астана, Орал, Көкшетау, Семей қалаларында, Алматы, Ақтөбе, Шығыс Қазақстан және Ұлытау облыстарында 200-ден астам мектеп пен мектепке дейінгі білім беру ұйымдары академияда оқу және консалтингтен өтті. Бұл өз аймағында мектептердің жаңа үлгілерін енгізіп жатқан 6000-нан астам білім беру менеджерлері мен педагогтары. Форум елімізде орта білім беруді дамытуға қуатты серпін береді деп санаймын», — деді Ulttyq USTAZ Online Academy негізін қалаушы Гүлмира Қорғанбаева.
Оның пікірінше, бүгінде көптеген сарапшылар орта білім беру жүйесін трансформациялау және мектептердің жаңа үлгілерін – оқушыларды оқыту жүйесін, адамдарды басқару жүйесін және инфрақұрылымды енгізу қажеттілігін көріп отыр.
«Қазір елімізде ұлттық білім беру жүйесін құруымыз керек және Оқу-ағарту министрлігі бұл бағытта орасан зор жұмыс атқарып жатыр. Әсіресе ауылдық мектептер қолдауды қажет етеді. Қазірдің өзінде 15-20 жылдан кейін білім берудің жаңа бірегей үлгілерін жасай алған табысты трансформацияланған мектептердің мысалдары бар», — деді Гүлмира Қорғанбаева.
Жиынға ҚР Оқу-ағарту министрлігінің өкілдері, Сенат пен Мәжіліс депутаттары, дипломатиялық миссиялардың басшылары, жетекші мектептер мен мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының директорлары, Қазақстан, Малайзия және Өзбекстанның білім саласындағы сарапшылары келген.
Олар қазіргі білім беру ұйымдарының жаңа модельдері, білім беру ұйымдарының цифрлық трансформациясы, команда мен адамдарды басқару-HR саясатын әзірлеу, білім беру бағдарламаларының реинжинирингі, мұғалімнің мансаптық кәсіби өсуі тақырыптары қаралып жатыр.